عاشق
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ***#love#*** و آدرس love.hamid.92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وقتی نگاهت میکنم

رویا به باور میرسه

قلب زمین می ایسته

و دنیا به آخر میرسه

یه عمره که خیال تو

یه قسمت از وجودمه

ببین هنوز برای من

فرق میکنی تو با همه

((((هر نفسم پر میشه از عشق تماشا کردنت

یه عمر آزگاره که رها نمیشم از تبت)))))

 

 



نظرات شما عزیزان:

صدف
ساعت21:30---4 دی 1393
باور دارم که باران اشک آسمان است

آسمان تحمل بغض را ندارد

برای سبک شدن میبارد!!!

برای همین باران را دوست دارم

من هم می بارم تا شوری اشکهایم

در شیرینی باران گم شود....


سارا یکتا
ساعت21:51---26 آذر 1393
وصله ام سر رفته میخوام بیام تو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ابو ریحان بیرونی


فروغ
ساعت19:18---26 آذر 1393
لینکی گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 24 مهر 1393برچسب:, ] [ 9:56 ] [ حمیدرضا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 552
بازدید کل : 568050
تعداد مطالب : 420
تعداد نظرات : 109
تعداد آنلاین : 1

.< >

کد بارش ستاره

























تک اسکین